Wij staan persoonlijk voor u klaar.
Een goede klantenservice is net zo belangrijk als een perfect werkende elektrische vloerverwarming.
Veel antwoorden op vragen kunt u teruglezen in onze veelgestelde vragen kennisbank. Heeft u een vraag over ons bestelproces? Bezoek dan de volgende pagina bestellen en levering.
Staat uw vraag er niet tussen, neem gerust contact met ons op. Wij staan persoonlijk voor u klaar. U kunt ons dagelijks bereiken per telefoon (terugbelverzoek) en via e-mail. Doorgaans beantwoorden wij al uw vragen dezelfde dag, ook in het weekend. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 – 17:00 uur.
Donderdag 12 t/m zondag 15 september is de klantenservice minder goed bereikbaar. Houd er dus rekening mee dat het antwoord op uw vraag langer kan duren dan normaal. We proberen vragen per email binnen 24 uur te beantwoorden. Terugbelverzoeken kunnen vanaf maandag 16 september weer plaatsvinden.
Stel uw vraag en contact
Heeft u een vraag? Vul dan het onderstaande formulier in of stuur een e-mail naar klantenservice@thermolamina.nl, wij zullen uw vraag spoedig beantwoorden. Tijdens kantoortijden heeft u vaak al binnen 1 uur een antwoord.
Wilt u teruggebeld worden? Laat dan uw telefoonnummer achter en het gewenste tijdstip waarop u teruggebeld wilt worden. Vermeld ook even kort de vraag waarover het gaat.
Stel uw vraag of dien een terugbelverzoek in:
Voor contact inzake marketingdoeleinden kunt u contact opnemen met marketing@thermolamina.nl
Bedrijfsgegevens
Adres
Thermolamina.nl
Glaskloksingel 74
2614 SJ Delft
Overige bedrijfsgegevens
Thermo Lámina is een onderdeel van TV Online Marketing.
KvK-nummer: 01161764
BTW-identificatienummer: NL821175002B01
Rabobank IBAN rekeningnummer: NL06RABO0133572633
BIC: RABONL2U (voor betalingen vanuit het buitenland)
Wat uw keuze ook is, Thermo Lámina heeft voor alle vloeren en ruimtes dé elektrische vloerverwarming oplossing