Klantenservice van Thermo Lámina

Wij staan persoonlijk voor u klaar.

Een goede klantenservice is net zo belangrijk als een perfect werkende elektrische vloerverwarming.

Veel antwoorden op vragen kunt u teruglezen in onze veelgestelde vragen kennisbank. Heeft u een vraag over ons bestelproces? Bezoek dan de volgende pagina bestellen en levering.

Staat uw vraag er niet tussen, neem gerust contact met ons op. Wij staan persoonlijk voor u klaar.

U kunt ons dagelijks bereiken per telefoon (terugbelverzoek) en via e-mail. Doorgaans beantwoorden wij al uw vragen dezelfde dag, ook in het weekend.

Stel uw vraag en contact

Stuur een emailHeeft u een vraag? Vul dan het onderstaande formulier in of stuur een e-mail naar klantenservice@thermolamina.nl, wij zullen uw vraag spoedig beantwoorden.

Bel mij terugWilt u teruggebeld worden? Laat dan uw telefoonnummer achter en het gewenste tijdstip waarop u teruggebeld wilt worden.

Skype
U kunt ons ook via Skype bereiken door op de Call knop te klikken.

LET OP: Indien wij niet via Skype bereikbaar zijn, dan raden wij u aan een bericht of terugbelverzoek achter te laten via het onderstaande formulier. Wij zijn op werkdagen in het algemeen bereikbaar tussen 9:00 – 21:00. E-mails worden in het weekend vrijwel altijd direct beantwoord. Aangezien wij veel onderweg zijn, is het verstandig om via het onderstaande formulier een terugbelverzoek in te dienen.

Stel uw vraag of dien en terugbelverzoek in:

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht

Voor contact inzake marketingdoeleinden kunt u contact opnemen met marketing@thermolamina.nl

Adresgegevens:
Thermolamina.nl
Badweg 3
9161 AT Hollum
E-mailadres: info@thermolamina.nl
KvK-nummer: 01161764
BTW-identificatienummer: NL821175002B01 Rabobank: 1335.72.633
IBAN: NL06RABO0133572633 (voor betalingen vanuit het buitenland)
BIC: RABONL2U (voor betalingen vanuit het buitenland)