Tot levenslange garantie
Europese topkwaliteit
Gratis verzending

Bestelling, levering & retouren

Bestellen

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘toevoegen aan winkelwagen’.

Stap 2: klik op een volgend artikel wanneer u meer artikelen wilt bestellen. Wanneer u wilt afrekenen klikt u op ‘winkelwagen’ rechts bovenaan de pagina.

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelwagen
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit, bijvoorbeeld het aantal bestelde m² elektrische vloerverwarming. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, kunt u dan op afrekenen klikken.

Adresgegevens
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Stap 4: als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op de door u gewenste betalingswijze.

Stap 5: maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling plaatsen en betalen’ te klikken.

Bezorgen

Pakketten worden bezorgd door PostNL. PostNL bezorgt over het algemeen pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Bestellingen van producten welke niet op voorraad zijn, worden soms direct van de fabrikant verzonden. Over het algemeen worden deze zendingen verstuurd via FedEx of DHL. Deze vervoerders bezorgen vaak niet in het weekend.

Indien u niet aanwezig bent, dan wordt het pakket naar een PostNL afhaalpunt gebracht. Hier kunt u de zending, de elektrische vloerverwarming, binnen 1 week afhalen. Mocht u van te voren weten dat u niet thuis bent, dan kunt u tijdens het afrekenen ook een afhaalpunt kiezen waar het pakket bezorgd dient te worden.

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. 

Wanneer producten niet op voorraad zijn, wordt soms deels de bestelling rechtstreeks vanaf de fabrikant verstuurd om zo de producten zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. We houden u hiervan uiteraard op de hoogte.

 

Alle bestellingen van minder dan 12 kg worden door PostNL ook op postbusadressen bezorgd. Een karton verwarmingsfolie weegt maximaal 4 kg.

Vanwege Europese BTW regels is het voorlopig alleen mogelijk te bestellen in Nederland en België.

Dit is helaas niet mogelijk, u kunt wel vragen om uw elektrische vloerverwarming later te laten versturen.

Verder is het mogelijk om via de app van PostNL uw aflevering te wijzigen.

Als u dit nummer invult op de site van PostNL paketten, kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

In dat geval heeft PostNL de Track & Trace code nog niet verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Verzendkosten

Voor leveringen binnen Nederland en België worden geen verzendkosten gerekend. Verzenden binnen Nederland en België is dus gratis.

Levertijden

De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland en België vaak de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 16:00 uur. Bestellingen in het weekend na vrijdag 16:00 uur worden over het algemeen op dinsdag door PostNL bezorgd. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u naast het betreffende artikel.

Soms is het helaas mogelijk dat er een vertraging ontstaat, waardoor een zending langer duurt. We kunnen helaas geen levertijden garanderen, aangezien we ook afhankelijk zijn van de vervoerders. U ontvangt van ons een track&trace code waarmee u de zending kunt volgen. Indien u na meerdere dagen nog niets ontvangen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

We adviseren u om vanaf half november en in december op tijd uw bestelling te plaatsen; voor vervoerders is dit de drukste tijd van het jaar. Het kan dan voorkomen dat de bezorgtijden langer zijn dan normaal. Wij hebben hier helaas geen invloed op.

Voor België geldt in de regel een levertijd van één dag extra.

Voor meer informatie kunt u altijd onze klantenservice contacteren.

Check eerst op PostNL.nl met de track&trace code of uw pakket onderweg is. Indien dit na 1 dag niet het geval is of indien u na 3 dagen nog niets ontvangen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Mocht u 3 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Retouren

U kunt uw bestelling retour sturen. U kunt namelijk gebruik maken van het herroepingsrecht. Indien u van het herroepingsrecht gebruik maakt, zult u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons retourneren. Lees meer over retouren op deze pagina.

Dit houd in dat u alle producten binnen 30 dagen na ontvangst kunt retourneren. Zodra de producten bij ons binnen zijn, zullen wij deze binnen 2 weken controleren en maken wij daarna zo snel mogelijk uw geld over op uw rekening. U kunt uw retouren doorgeven via ons contactformulier

Voor zakelijke bestellingen geldt geen wettelijk herroepingsrecht. Voor eventuele retouren kunt u dan het beste contact opnemen met de klantenservice.

U kunt uw producten retour sturen naar:

Thermolamina
Thermolamina.nl Retouren
Zwettestraat 31
8912AV Leeuwarden
Nederland

Gratis verzending

Op werkdagen voor 16:00 uur

Retourneren

30 dagen retourtermijn

Veilige betaling
Klantervaringen

9.3/10 van onze klanten