Bestellen & Levering

Hoe plaats ik een bestelling bij Thermolámina.nl?

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘toevoegen aan winkelwagen’.

Stap 2: klik op een volgend artikel wanneer u meer artikelen wilt bestellen. Wanneer u wilt afrekenen klikt u op ‘winkelwagen’ rechts bovenaan de pagina.

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelwagen

Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit, bijvoorbeeld het aantal bestelde m² elektrische vloerverwarming. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, kunt u dan op afrekenen klikken.

Adresgegevens

U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Stap 4: als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op de door u gewenste betalingswijze.

Stap 5: maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken.

Bezorging van een bestelling

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Pakketten worden bezorgd door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag.

 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren?

Indien u niet aanwezig bent wordt het op een later tijdstip een tweede keer geprobeerd. Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u de zending, de elektrische vloerverwarming, binnen 3 weken op het postkantoor afhalen.

 Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Alle bestellingen van minder dan 12 kg worden door Post.NL ook op postbusadressen bezorgd. Een karton verwarmingsfolie weegt maximaal 4 kg.

Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?

In principe kan de elektrische vloerverwarming ook naar het buitenland verstuurd worden. Voor de volgende landen rekenen wij geen verzendkosten: België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Ierland en Portugal. De levertijd kan echter iets afwijken van de levertijd binnen Nederland. Kijk hiervoor onder het kopje levertijden. Voor verzendingen naar andere landen en voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantendienst.

Kan ik een afleverafspraak maken voor de bezorging van mijn artikel

Dit is helaas niet mogelijk, u kunt wel vragen om uw elektrische vloerverwarming later te laten versturen?

Wat is een Track & Trace code?

Als u dit nummer invult op de site van PostNL paketten, kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code.

In dat geval heeft PostNL de Track & Trace code nog niet verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.
[/toggle]

Levertijden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland en België de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 14:30. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u naast het betreffende artikel.

Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?

Ja voor leveringen in het buitenland (behalve België) moet men tot enkele dagen extra rekenen. Voor België geldt in de regel een levertijd van één dag extra.

Levertijden per land in werkdagen:

België 1-2
Denemarken 2-3
Duitsland 2-3
Frankrijk 2-3
Italië 3-6
Ierland 2-4
Luxemburg 1-2
Oostenrijk 3-4
Portugal 4-6
Spanje 3-5
Verenigd Koninkrijk 2-4
Zweden 2-4

Voor meer informatie kunt u altijd onze klantenservice contacteren.

Vertraging

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.

Check eerst op PostNL.nl met de track&trace code of uw pakket onderweg is. Indien dit na 1 dag niet het geval is of indien u na 3 dagen nog niets ontvangen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

De levertijd van mijn bestelling is verstreken, terwijl de status bij mijn bestelling op ‘verzonden’ staat.

Mocht u 3 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?

Voor leveringen binnen Nederland en België worden geen verzendkosten gerekend. Verzenden binnen Nederland en België is dus gratis.

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Voor de volgende landen rekenen wij geen verzendkosten: België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Ierland en Portugal. Voor andere landen verwijzen wij u naar de site van PostNL.nl of u neemt contact met ons op
[/toggle]

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

U kunt uw bestelling retour sturen. U kunt namelijk gebruik maken van het herroepingsrecht. Indien u van het herroepingsrecht gebruik maakt, zult u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons retourneren.

Dit houd in dat u alle producten binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren. Zodra de producten bij ons binnen zijn maken wij zo snel mogelijk uw geld over op uw rekening. U kunt uw retouren doorgeven via ons contactformulier.

Waar kan ik mijn retouren naar toesturen?

U kunt uw producten retour sturen naar:
Thermo Lámina (t.a.v. Retouren)
Kapelweg 1
5985 PL GRASHOEK
Nederland